Greek

Εκπαιδευτικό λογισμικό χημείας γυμνασίου: η ενότητα «οξέα-βάσεις-άλατα»

Α. Παπακανέλλου, Ι. Τζιγκουνάκης, Ν. Καλογερόπουλος, Ε.Α. Παυλάτου, Μ. Μπουρουσιάν, Ι. Παλυβός, Β. Τόλιας, Ι. Σταυράκης, Ν. Καρατζούλης

2ο Συνέδριο ΕΔΙΦΕ-Συμπόσιο ΙΟSTE: «Διδακτική Φυσικών Επιστημών-Οι προκλήσεις του 21ου αιώνα» (2004), 18-20 Μαρτίου, Καλαμάτα (ομιλία)

Οι παραδοσιακές εκπαιδευτικές διαδικασίες ενισχύονται σημαντικά από την σύγχρονη τεχνολογία των δικτύων. Κατάλληλα σχεδιασμένα προγράμματα-εργαλεία που αξιοποιούν τα πολυμέσα σε περιβάλλον δικτύου, όπως π.χ. το Macromedia Flash, βοηθούν με εντυπωσιακό τρόπο στην ανάπτυξη πολύ αποτελεσματικών διαδραστικών εφαρμογών μάθησης, οι οποίες μπορούν να συμπληρώσουν με ιδανικό τρόπο την εκαπιδευτική διαδικασία. Η παρούσα εργασία αφορά στη δημιουργία υποστηρικτικού λογισμικού για την διδασκαλία Χημείας Γυμνασίου, η ύλη της οποίας ορίζεται στο επίσημο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών. Ο σχεδιασμός του λογισμικού στηρίχτηκε σε κονστρουκτιβιστικές και κοινωνικοπολιτιμικές προσεγγίσεις και παρουσιάζει την ενότητα «Οξέα-Βάσεις-Άλατα», χρησιμοποιώντας για την υλοποίησής της σύγχρονη δικτυακή τεχνολογία.

Please publish modules in offcanvas position.