Greek

«Διαχωρισμός μιγμάτων»: 3D διαδραστική πολυμεσική εφαρμογή για τη Β΄ τάξη Γυμνασίου

Γ. Κορακάκης, E.A. Παυλάτου, I. Παλυβός

7ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Χημικής Μηχανικής (2009), 3-5 Ιουνίου, Πάτρα (ομιλία)

Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στην παρουσίαση μιας εκπαιδευτικής πολυμεσικής εφαρμογής, η οποία αναφέρεται στο μάθημα της Χημείας και συγκεκριμένα στη θεματική ενότητα «Διαχωρισμός μιγμάτων» που απευθύνεται σε μαθητές της Β' Γυμνασίου. Η εφαρμογή έχει σχεδιαστεί και υλοποιηθεί λαμβάνοντας υπόψη τους μηχανισμούς μάθησης, τα υπάρχοντα επιτυχή παιδαγωγικά μοντέλα, καθώς και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές στην κατανόηση των αντίστοιχων διδασκόμενων εννοιών. Επιδιώκει την δραστηριοποίηση του μαθητή και την διαρκή ενεργοποίηση του ενδιαφέροντός του. Περιλαμβάνει τις ενότητες: απόσταξη, κλασματική απόσταξη, απόχυση, φυγοκέντριση, διήθηση, εξάτμιση, χρωματογραφία χάρτου, κοσκίνισμα και μαγνητικός διαχωρισμός. Για την κατασκευή της εφαρμογής έχουν χρησιμοποιηθεί προγράμματα για την δημιουργία γραφικών, την επεξεργασία των κειμένων, την καταγραφή ήχων, την κατασκευή και την δημιουργία 3D animations και διαδραστικών 3D animations. Η εφαρμογή περιλαμβάνει και ερωτήσεις, βάσει των οποίων μπορεί να γίνει έλεγχος του μαθησιακού αποτελέσματος.

Please publish modules in offcanvas position.