Greek

Η επίδραση στο μαθησιακό αποτέλεσμα τρισδιάστατων μορφών οπτικοποίησης σε διαδραστικές πολυμεσικές εφαρμογές των Φυσικών Επιστημών ως συνάρτηση της ηλικίας

Γ. Κορακάκης, Ε.Α. Παυλάτου, Α. Μπουντουβής, Ι. Παλυβός

2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης (2010), 27-30 Μαΐου, Αθήνα (ομιλία)

Η παρούσα μελέτη στοχεύει να προσδιορίσει εάν η χρήση συγκεκριμένων τύπων απεικόνισης (3D απεικόνιση, 3D animation και διαδραστική 3D animation) σε συνδυασμό με αφήγηση και κείμενο, συμβάλλει στη μαθησιακή διαδικασία μαθητών 13-14 και 17-18 ετών, στο μάθημα της Χημείας. Στην περίπτωση των μαθητών ηλικίας 13 και 14 ετών, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι εφαρμογές πολυμέσων με διαδραστικά 3D animations, καθώς και με 3D animations αυξάνουν το ενδιαφέρον των μαθητών. Τα ευρήματα υποδεικνύουν επίσης ότι τα στατικά οπτικά (3D απεικονίσεις) αφήνουν τον έλεγχο του χρόνου της μάθησης στους μαθητές και μειώνουν το γνωστικό φορτίο. Στην περίπτωση των μαθητών ηλικίας 17 και 18 ετών, τα αποτελέσματα της έρευνας αποδεικνύουν ότι τα διαδραστικά 3D κινούμενα σχέδια έχουν μεγαλύτερη συμβολή στη μαθησιακή διαδικασία από ό,τι οι άλλοι δύο τύποι απεικόνισης.

Please publish modules in offcanvas position.