Greek

Αξιοποίηση και αξιολόγηση πολυμεσικής εφαρμογής κινούμενων σχεδίων για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών σε μαθητές Ε΄ Δημοτικού

Κ. Δαλακώστα, Μ. Παπαρρηγοπούλου-Καμαριωτάκη, Ε.Α Παυλάτου

2ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία» (2011), 28-30 Απριλίου, Πάτρα (ομιλία)

Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήχθη με την χρήση πολυμεσικής εφαρμογής κινουμένων σχεδίων και αξιολογεί την συνεισφορά της στη μαθησιακή διαδικασία στον τομέα των Φυσικών Επιστημών. Οι έννοιες της μάζας, του όγκου και της πυκνότητας μελετήθηκαν καθώς συχνά δυσκολεύουν τους μαθητές και τους οδηγούν σε παρανοήσεις. Για την κατασκευή της πολυμεσικής εφαρμογής σχεδιάστηκαν εκ του μηδενός κινούμενα σχέδια, τα οποία εξυπηρετούν συγκεκριμένους διδακτικούς στόχους. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με την συμμετοχή 179 μαθητών της Ε' Δημοτικού. Τα αποτελέσματά της έδειξαν ότι η χρήση των κινούμενων σχεδίων επηρέασε θετικά την απόδοση των μαθητών, καθώς βοήθησε σημαντικά στην αναβάθμιση της γνώσης τους και στην κατανόηση των συγκεκριμένων δυσνόητων εννοιών, υπό την προϋπόθεση ότη η πολυμεσική εφαρμογή χρησιμοποιείται ως βοηθητικό μέσο διδασκαλίας.

Please publish modules in offcanvas position.