Greek

Επιστημικές απόψεις Χημικών και Χημικών Μηχανικών με Μεταπτυχιακές Σπουδές και η σημασία τους για τη Χημική Εκπαίδευση

Ξ. Βαμβακερός, Ε.A. Παυλάτου, Κ. Κόλλια

17ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας (2011), 10 Δεκεμβρίου,Θεσσαλονίκη (ομιλία)

Αναφορές από όλο τον κόσμο υπογραμμίζουν το πρόβλημα της έλλειψης ενδιαφέροντος των μαθητών για τη χημεία και την απόκλιση από τα ενδιαφέροντά τους. Υπάρχουν ενδιαφέρουσες προτάσεις που υποστηρίζουν ότι τα εισαγωγικά μαθήματα χημείας θα μπορούσαν να λειτουργήσουν καλύτερα βασισμένα σε μια άλλη φιλοσοφική βάση. Έχει υποστηριχθεί πειστικά στη διεθνή βιβλιογραφία ότι η καλλιέργεια βαθύτερης/καλύτερης κατανόησης της Φύσης της Επιστήμης (NOS) έχει μεγάλη επίδραση στη διδασκαλία των Φ.Ε. Διεξήχθη μια έρευνα που εξέτασε τις επιστημικές απόψεις επιστημόνων Χημιών και Χημικών Μηχανικών με μεταπτυχιακές σπουδές. Τα συνολικά αποτελέσματα από τι προτάσεις και τα πλαίσια προσέγγισης υποδηλώνουν ότι οι επιστημικές απόψεις των συμμετεχόντων παρουσιάζουν τάση προς την αναγκαία στροφή προς ένα μετριοπαθή και κριτικό επιστημονικό ρεαλισμό ως τη φιλοσοφική βάση της χημικής εκπαίδευσης.

Please publish modules in offcanvas position.